torsdag 6 mars 2008

Nu ska här skrivas!

Hej på er alla Kviltare, både medlemmar i föreningen och alla andra.

Jag tycker det ska bli kul att prova på detta med att ha en blogg för Föreningen Kviltavilt.
Tänk vad mycket fina bilder av alla våra alster vi kan lägga in för att visa varandra och alla andra vad vi skapat. Att få respons på det man gjort, såväl ros som ris, fast mest ros förstås! :-)

Och lilla jag som ofta fastnar i syandet o ibland inte vet hur jag ska göra kan skriva och be om hjälp. Kanske då någon av er andra kan hjälpa mig.

Solen skiner, så nu ska jag ut o tvätta fönster, ett måste för i morgon kväll blir det kalas för hela tjocka släkten. Mina goa ungar fyller år så de ska firas.

Önskar er alla en riktigt trevlig helg, själv ska jag jobba, men jag ska ha med mig symaskinen på lördag för att laga kläder för den jag jobbar hos.

Kramiz Nynna

Inga kommentarer: